گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

67111952569192820794.jpg

آنوبیاس قهوه

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ

این گیاه دارای برگ های تیره،‌پهن و ضخیم به اشکال مختلف می باشند.

سرعت رشد این گیاه کند است.از ویژگی های این گیاه زیبا برگ های قوسی شکل با برجستگی های خاص(به شکل دنده ای) می باشد.برگ های تازه و جدید این گیاه به رمگ قرمز - قهوه ای می باشند، بعد از اینکه برگ های جوان رشد می کنند به رنگ سبز تبدیل می شوند، نام گذاری این گیاه به نام آنوبیاس قهوه از همین امر ناشی شده است.

رنگ ترکیبی این گیاه (سبز - قرمز - قهوه ای) جذابیت فراوانی را برای آکواریوم های کوچک و بزرگ فراهم می کند.در صورت فراهم کردن شرایط ایده آل گیاه، این گیاه زیبا چندین بار در طول سال در زیر آب اقدام به گل دهی می نماید.

آنوبیاس ها جزو گیاهان آکواریومی با دوام هستند.اما اغلبشان ارتفاع زیاد و برگ های پهنی دارند در حالیکه نانا آنوبیاس تنها به 6 اینچ بلندی خواهد رسید و مانند گونه های دیگر این دسته، رشدی آرام و کند دارد برگ های این آنوبیاس سخت و ضخیم بوده.

این گیاه به نور متوسط نیاز دارد و به CO2 خیلی پایینی هم نیاز دارد.دمای قابل تحمل این گیاه 22 تا 38 درجه سانتی گراد می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
masoud hasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی