گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

67111952569192820794.jpg

یاس سفید

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ
یاس سفید آفتاب فراوان و کود متعادل که 12-12-12 (عدد اول مقدار نیتروژن دومی میزان فسفر و عدد سوم میزان پتاسیم را در کود نشان می دهد)است نیاز دارد این کود در آب حل می شود و آبی رنگ است. نصف قاشق چایخوری از این کود را در 4 لیتر آب حل کنید و با آب پاش روی برگ های گیاه بپاشید.
فراوانی گل های یاس مخصوصا در گلدان به کود دهی منظم آن مستقیما ربط دارد، کود دادن را در تمام فصل گل دهی که تا اوایل زمستان هم می رسد هر پانزده روز یکبار می توانید ادامه دهید و دقت کنید که اندازه ی کود را تغییر ندهید.
وقتی سرما به 10 درجه بالای صفر رسید آن را به مکان مسقف بیاویزید و دیگر به آن کود ندهید تا بهار بعد که هوا دوباره گرم شود و بتوانید آن را بیرون بگذارید و می توانید به محض بیدار شدن گیاه برنامه ی کود دهی به آن را ادامه دهید.
یاس سفید را هر از چندی لازم است که بیارایید و شاخ و برگ های گل کرده ستبر را کمی بچینید و آن را دوباره شاداب کنید.

درمان با گل یاس سفید:
عصاره ی این گیاه در طب عامیانه استفاده می شود. به عنوان مثال درمان هپاتیت در جنوب چین مورد استفاده است، همچنین دارای قابلیت های ضد ویروسی است.






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
masoud hasani

یاس سپید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی