گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

گلکده حسنی

عرضه کننده انواع گلهای طبیعی با جدیدترین متد روز

67111952569192820794.jpg

داوودی

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

طرز کاشت گل داوودی:

گل داوودی به دو طریق در هوای آزاد و در گلخانه کشت می شود که هرکدام از آنها را بصورت گلدانی و با هوای آزاد می توان پرورش داد.
اگر بخواهیم از گل داودی در پائیز استفاده کنیم ، احتیاج به گلخانه ندارد و کاشت و برداشت آن در زمین و هوای آزاد امکان پذیر بوده و عملیات ازدیاد هم در هوای آزاد صورت می گیرد و اگر بخواهیم در زمستان استفاده کنیم ، کاشت و داشت آن احتیاج به گلخانه دارد.

 بعضی از تهیه کنندگان گلهای داودی در سه ماهة اواخر پائیز و زمستان از پوشش نایلونی استفاده می کنند که البته این موضوع به عوامل طبیعی و شرایط اقلیمی مکان بستگی دارد.

تعیین تاریخ برداشت گل داوودی:

در میان گلها ، گل داودی از گلهائی است که تغییرات تاریخ برداشت آن ( یعنی روز ، هفته یا ماه ) توسط باغبان می تواند به آسانی انجام گیرد.چون این گل حساسیت خیلی زیادی در برابر تغییرات طول زمانی روشنائی دارد ولی این موضوع بی ارتباط با مسئله اقتصادی تهیه گل نیست.

همانطوریکه اغلب تولید کنندگان گلهای زینتی در جریان امر هستند ، چون گل داودی در پائیز و تا نیمه زمستان می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، از نظر هزینه های غیر قابل اجتناب پرورش و توزیع این گل از فصل سرما ، توجه بیشتری را باید مبذول داشت.
با در نظر گرفتن اینکه گل داودی در زمان پرورش در داخل گلخانه احتیاج به حدود 16 درجه سانتیگراد حرارت می باشد ، از نظر هزینه تولید گرما مسئله بزرگی را در زمستان برای تولید کننده فراهم می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
masoud hasani

داوودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی